Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-03T14:52:03+03:00
A ciocăni
A fâșfâi
A trosni
A zdrăngăni
A piui
A mieuna
A rage
A ciripi
A cotcodăci
A ofta
A țiui
(Nu știu dacă sunt foarte corecte.)Sper că te-am ajutat.Multă baftă! :*
Te rog...daca stii care este diferenta dintre memorii si amintiri (te rog este urgent)
eu am sa iti raspund la asta
;)
Multumesc :* :)
memorii inseamna cand ceva ti-a ramas in minte si amintiri atunci cand iti amintesti poate fi secrete, persoane, locuri si chiar familia etc ;)
2014-05-03T14:54:39+03:00
Cioc-cioc- a ciocani
fas-fas- a fasai
trosc- a troscani
zdrang- a zdrangani
piu- a piui
miau-a mieuna
mu- a muge
cirip-a ciripi
cotcodac - a cotcodaci
of-a ofta
tiu-a tiui


1 5 1