Răspunsuri

2014-05-03T15:19:37+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-03T15:19:47+03:00
1. Romania:

- in regiunile joase de campie si deal: legume, cereale, plante furajere
- in regiunile extracarpatice joase: floarea soarelui
- in nordul tarii: cartofi, sfecla de zahar, plus cerale ca- ovaz si secara
- in regiunea Subcarpatiilor Curburii: viticultura
- in regiunea colinara si de podis: pomicultura

2. SUA:


- cereale 


Graul de primavara, in nordul SUA se recolteaza in perioada iulie-august; la noi in tara se recolteaza in august-septembrie. 
Porumbul, in America, se poate cultiva doar in regiunea temperata si subtropicala (climat subtopical este in sud-vestul Americii).
Orezul se cultiva doar in zona campiilor litorale sau a deltelor (are nevoie de umiditate).
Si ca o concluzie: Atat SUA cat si Romania sunt la fel de bogate in produse agricole.
Mi-a expirat timpul si nu am putut sa completez totul la SUA :(
In ceea ce priveste mecanizarea si randamentul noi stam mai prost ca ei. De exemplu, la ei exista regiuni numite ,,belts'' adica centuri ale porumbului, graului etc
Mersi muuuuuult!:))))))))