Răspunsuri

2014-05-03T13:55:41+03:00
M(H2SO4)=2+32+64=98
daca in 98 g H2SO4.....32gS
       in 9,8..................x g S
x=32*9,8=313,6:98=3,2
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-03T15:10:56+03:00
Masa molara H2SO4 = 2+32+4*16=98 g/mol
in 98 g H2SO4...........32 g S
in 9,8 g H2SO............x g S       x = 3,2 g S
Stiind masa molara,scrii cat sulf se afla in 98 g acid si apoi calculezi cat sulf va fi in 9,8 g adica 3,2 g sulf.Sper ca ai inteles,asa se rezolva orice problema de acest tip cu aflarea unei anumite cantitati de element dintr-o substanta.
1 5 1