Se considera multimea A={1,2,3...,10}. Sa se determine numarul submultimilor cu trei elemente ale multimii A, care contin elementul 1.

2
Se face: P (probaabilitatea)= Cf (cazuri faforabile) supra / cp (cazuri posibile)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-20T20:16:54+02:00
36 submultimi deoarece ai pe 1 care iti trebuie oricum si iti mai raman 9 elemente din care vezi cate combinatii ai in asa fel incat sa nu se repete un nr de 2 ori. deci 36
5 4 5
2014-01-20T20:17:57+02:00
Submultimiiile pot fi :
B={1,2,3}
C={1,2,4,]
D={1,2,5}
 sper ca te ajuta!