Un grup de copii a primit portocale. Unul dintre copii a primit 3 portocale,iar ceilalti fiecare cate 5. daca fiecare copil din grup ar fi primit cate 4 portocale,ar fi ramas 11 portocale.a) cati copii erau in grup?
b)cate portocale au primit copii in total?

+ ca as vrea sa imi dati indicatii despre cum sa-mi dau seama cum se rezolva acest gen de probleme. mersi.

2

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-05-03T13:35:26+03:00
A)3+5=8(copii)
b)11-4=7(portocale pentru fiecare copil)
MARCHEAZA CA CEL MAI BUN)
nu am inteles.
A)3+5=8
B)11-4=7
AI INTELES
+ ca ai adunat acolo ca sa iei punctele. nu are logica problema dupa rezolvarile tale
scuze,dar tu vrei doar puncte
EU TEAM AJUTAT ,OK,NU VREI SA EI IN CONSIDERAREM
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-03T13:39:24+03:00
3+5x=4(x+1)+11 rezulta 3+5x=4x+4+11 rezulta a) x=12 b) 12x5+3=63 de portocale