Stabiliti valoarea de adevar a afirmatiilor (A/F) :
1.Energia cinetica este o marime fizica scalara.
2.Energia potentiala a unui corp este maxima daca acesta se afla in echilibru stabil
3.Energia potentiala de tip gravitational este direct proportionala cu inaltimea la care se afla corpul.
4.Energia mecanica a unui corp se conserva doar daca rezultanta fortelor care actioneaza asupra lui este nula.

2

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-05-03T13:26:36+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-03T13:29:36+03:00