Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-03T13:21:24+03:00
Opera literara este o creatie/un text in care autorul creeaza un univers propriu, pornind de la elemente ale realitatii, pe care le combina potrivit propriei viziuni despre lume, sentimentelor si imaginatiei sale.                                                                                 Pastelul este o creație lirică descriptivă, aparținând literaturii culte care, prin intermediul unui peisaj, transmite sentimentele eului liric. Modul de expunere folosit este descrierea. Într-un pastel dominante sunt imaginile artistice, realizate prin figuri de stil, organizate într-o descriere tip tablou. Aceasta poate avea ca temă un anotimp, un colț de naturǎ, un moment al zilei, un aspect din viața micilor viețuitoare etc.
NU SUNT ACELAS LUCRU E DIFERIT
Nu , ma refeream daca un text poate fi si pastel si descriere literara in acelasi timp
2014-05-03T13:27:54+03:00
Pastelul este o creatie lirica descriptiva apartinand  literaturi culte care prin interrmediul unui  personaj sunt transmise sentimentele eului liric.Trasaturile pastelului sunt prezentate trasaturi caracteristice ale unui anotimp,colt de natura
sunt exprimate prin tabloul creat sentimentele poetului
se fol,osesc descrieri cum ar fi epitetul dublu,omopat,cromatic,metafora,personificare,comparatie,repetitie,aliteratia,asonanta etc :* sper ca te-am  ajutat
1 1 1