Deci, am de facut un test grila ca tema si nicio intrebare nu este legata de ceva ce ne-a predat in clasa. Si nu gasesc raspunsul niciunde.
Intrebarea este: Din ce sunt facute majoritatea pieselor care intra in componenta unui avion? Din alama, plumb, otel sau aluminiu?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-20T20:11:26+02:00
Aluminiu! Zic eu! :)
Ok, multumesc pt raspuns! Voi astepta sa vad ce mai spun si altii iar apoi iti voi vota raspunsul :)
2014-01-20T23:04:00+02:00
Aluminiu ori otel nu sun sigur!sper sa iti fiu de ajutor!

3 3 3