Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-20T20:08:08+02:00
A-l astepta este in zadar
Scuze era a-i
..atunci ai putea scrie "A-i astepta este in zadar. " :))
Mersi pentru raspuns,ti-am dat cel mai bun raspuns :)
2014-01-20T20:08:18+02:00
A-l bate pe Ionut e o fapta rea
Scuze era a-i :)
A-i bate pe eai e o fapta rea:)
ei*
Multumesc pentru raspuns,dar i-am dat cel mai bun fetei de mai sus pentru ca a raspuns prima :)
nu-i nimic:)