Unitatile de masura trebuie puse
200 m=20...
130 dm=13...
500 dm=5...
12000 m=12...
7200 cm=72...
9000 dm=9...
36 hm=13000...
8 hm=8000....
570 hm=57...
4300 hm=430..
7000 dam=70...
MULTUMESC PENTRU AJUTOR!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-03T12:07:10+03:00
200 m=20 dam
130 dm=13 m
500 dm=5 dam
12000 m=12 km
7200 cm=72 m
9000 dm=9 hm
36 hm=13000 a
8 hm=8000 dm
570 hm=57 km
4300 hm=430 km
7000 dam=70 km
Sper ca te-am ajutat!







1 5 1
  • Utilizator Brainly
2014-05-03T12:07:24+03:00
200 m=20dam
130 dm=13m
500 dm=5dam
12000 m=12km
7200 cm=72m
9000 dm=9hm
36 hm=36000dm
8 hm=8000dm
570 hm=57km
4300 hm=430km
7000 dam=70km