Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-03T12:00:10+03:00
A - primul nr nec
3a + 15 - al II-lea nr nec
2(3a+15) - al III-lea nr 

a + 3a + 15 + 6a + 30 = 325 
10a = 325 - 45
10a = 280
a = 28 

3a + 15 = 84 + 15 = 99 

2(3a+15) = 2 * 99 = 198

Numerele sunt: 28, 99 si 198. 
2 5 2
  • Utilizator Brainly
2014-05-03T12:02:11+03:00
A.I____I
b.I____I____I____I+15
c.I____I____I____I+15I____I____I____I+15

Suma este 325 . Aflam suma partilor egale :
 325-45=280
 280:10=28 ( nr. a )
 28x3+15=99 ( nr. b )
 28x6+30=198 ( nr. c )

Verificare : 198+99+28=325