Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-03T11:49:49+03:00
E foarte simplu....dai clic pe prima pictograma stanga jos...ti se deschide o fereastra...dai clic pe poza de sus....se deschide alta fereastra....si de acolo e simplu ...clic pe introducere/modificare parola, dupa caz
AA bine
MS !
trebuie sa tastezi parola pe care o vrei
bine ms
ms mult !
2014-05-03T12:56:40+03:00
Este foarte simplu,dai click pe start,apoi dai click pe pictograma din stanga sus,apoi dai "create password" sau "creare parola",scri parola,apoi va trebui sa confirmi parola.