Acizi:
~H2CO3(acid carbonic)
~H3PO4(acid fosforic)
~HCOONa(acid formic produs de furnicile rosii)
~HPO4(fosfat monoacid)
~C6H8O7(acid citric)
Baze:
NaOH(soda caustica)
ClOH(hidroxid de clor)
Acid carbonic sau sifon. Acid sulfuril la baterii, acumulatori. Acid fosforic in ingrasaminte chimice. Acid citric in citrice. Acid acetic sau otet de vin. Acid clorhidric la obtinerea firelor si fibrelor sintetice.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-03T11:18:29+03:00
Acizi:
~H2CO3(acid carbonic)
~H3PO4(acid fosforic)
~HCOONa(acid formic produs de furnicile rosii)
~HPO4(fosfat monoacid)
~C6H8O7(acid citric)
Baze:
NaOH(soda caustica)
ClOH(hidroxid de clor)
Ca(OH)2 =>var stins

Sper ca te-am ajutat!!!


3 4 3
2014-05-03T11:31:46+03:00
Acizi:
~H2CO3
[acid carbonic]
~H3PO4[acid fosforic]
~HPO4[fosfat monoacid]

Baze:
NaOH[soda caustica]
Ca(OH)2  [var stins]
3 3 3