Cine imi poate spune ceva despre igiena organelor de simt? E urgent! :)

2
Despre fiecare in parte?
Da.
limba-evitarea consumarii alimentelor prea fierbinti sau reci
si evitarea consumarii laptelui nefiert

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-20T20:11:46+02:00
Igiena pielii::spalarea frecventa cu apa si sapun
Igiena limbii:Sa nu se consume bauturi sau mancaruri prea fierbinti
                  Evitarea contactului cu persoane care sufera de boli bucale sau a mucoasei ilfactive
Ureche:intretinerea curateniei in ureche in fiecare zi
 Evitarea factorurilor de risc
sa nu se bage diferite lucruri in ureche
Ochi:iluminatul suficient si corect al camerei
Alternarea activitatilor de concentrare cu cemala atentiei
Relaxarea muschilor ochiului
10 4 10
ti leam scrsi din cartea ptr clasa a 7 a
daca ai, mai da-mi te rog :33 ... ca la mine nu scrie :|
iti mai dau dc vrei
evitarea sunetelor prea inalte(ureche), fiecare elev sa aiba batista la el si sa o foloseaca(na s si limba),consumul laptelui fiert natural(limba),
2014-01-20T20:12:39+02:00
Ochii se curata cu ajutorul lacrimilor care contin lizozim
nasul cu ajutorul cililor si mucusului 
gura prin spalatul zilnic sau prin apa pe care o bei
pielea trebuie curata cu apa si sapun,iar in cazul machiajelor sa se foloseasca demachiant potrivit pieleii
urechea se curata cu ajutorul betisoarelor,andrele de croset,..

sau cauta pe net reguli de igiena pentru organele de simt lilifediuc daca nu iti ajunge atat