8/15
faci 1 supra 3 plus 1 supra 5 egal cu amplifici 1 pe 3 cu 5 si 1 pe 5 cu 3 deoarece numitorul comun este 15 si iti va da 8 supra 15
Factorul comun este 15 , amplifici cu 5 la 1supra3 si cu 3 la 1supra5 si = 5supra15 + 3supra15 = 5+3 supra 15 = 8supra15

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-20T19:58:27+02:00
Trebuie sa o amplifici pe prima cu 5 iar pe a doua cu 3 ca sa le aduci la acelasi numitor iar apoi iti va da 5+3 supra 15 adica 8 supra 15 
1 5 1
2014-01-20T19:58:48+02:00
2 supra 15
Pentru ca amplifici 3 cu 5 si 5 cu 3 :) si o sa iasa 1 supra 15 + 1 supra 15 :)