construiti un dreptunghi cu L=4cm,l=3 cm.Masurati lungimea diagonalelor.Cati centimetri are fiecare?

2
5 cm
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Răspunsuri

2014-05-03T10:06:51+03:00
Pai diagonala 1=cu diagonala 2. deci una are 2 cm automat cealalta are tot 2 cm
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-03T10:07:14+03:00
 daca duci diagonala intr-un dreptunghi obtii doua triunghiuri dreptunghice  daca ad=bc=4    ab=dc=3     in tiunghiul bad avem bd²=ab²+ad²  bd²=3²+4²  bd=rd25   bd=5   cum diagonalele sunt egale   bd=ac=5cm
8 4 8