intr.o urna sunt 4 bile albe si 8 bile rosi

a) Daca extragem la intamplare o bila din urana,care este probalitatea ca aceastasa fie alba ?

B)care este numarul minim de bile care trebuie extrase ,una cate una,pentru a fi siguri ca printre bilele extrase exista cel putin o bila rorie?

2

Răspunsuri

2014-05-03T09:44:37+03:00
A) p=numarul cazurilor favorabile/numarul cazurilor posibile=
 4/8 = 1/2
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-03T09:47:54+03:00
A)da.poate sa fie bila alba dar poate sa fie si rosie                                                        b)12.deoarece daca scoto tot cite una  vei obtine 12 bile fiind ce 4+8=12
2 4 2