Răspunsuri

2014-01-20T19:58:31+02:00
I become
he she it becomes
we you they become
you become
i begin
he she it begins
they we you begin
you begin
I become
You become
He/She/It becomes
We become
You become
They become

I begin
You begin
He/She/It begins
We begin
You begin
They begin
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-20T19:58:47+02:00
I become
You become
He/She/It becomes
We become
You become
They become

I begin
You begin
He/She/It begins
We begin
You begin
They begin