Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-05-03T09:24:01+03:00
Eu daca as fi in locul tau as da la mate-info. Mi se pare mai bun.
Asta tu alegi! Eu doar te-am sfatuit.
Si bacul la ce il dau?
Asta nu stiu! Cauta pe internet poate gasesti.
Ok.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-03T11:10:06+03:00
Daca iti place matematica dai atunci la mate-info.Dai bac din romana,mate si fizica,chimie sau bio.Nu stiu cume cu a 3 a materie,dar stiu ca din romana si mate dai sigur.Eu am auzit ca e tare grea matea la mate-info,dar poate depinde si de profesor,nu stiu ce sa zic.Depinde si la ce facultate vrei sa mergi.Important e tie sa iti placa si sa fi sigura pe tine !! 
Am auzit persoane care spun ca dau bac-ul la Mate, Romana,Informatica si la alegere: Biologie,Chimie,Fizica.