CAT E 2
CAT E 2 SUPRA 4 DIN 240 CINE STIE SAMI SPUNA!!!!!!!!!
CAT E 2 SUPRA 4 DIN 240 CINE STIE SAMI SPUNA!!!!!!!!
CAT E 2 SUPRA 4 DIN 240 CINE STIE SAMI SPUNA!!!!!!!!!
1.Ionel este tehui de atita carte!
Tehui-explicatie(zapacit,buimacit)
Tata lucreaza cu un sfredel!
sfredel-explicatie(unealta care face gauri in lemn,cred ca ti-ai dat seama)...sper sa-ti fi fost de ajutor!

Răspunsuri

2014-05-03T09:03:06+03:00
Un copil foarte rau a tehuit.
Tata cind lucreaza foloseste un sfredel.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-03T09:05:46+03:00
Cainele merge tehui in curte. tehui=a (se) zapaci, a (se) buimaci
Am vazut constelatia sfrede.fredel=constelatie formata din trei stele
Tata foloseste un sfredel.sfredel=unealta
2 5 2