Răspunsuri

2014-05-03T08:16:54+03:00
Din punctul A ducem perpendiculara AD pe BC. Aplicam teorema inaltimii:
AD la a doua=BDxBC
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-03T08:31:53+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Poti sa faci prin Pitagora ca in poza cum am facut eu daca nu ai inteles ceva poti sa ma intrebi
Multumesc mult! Mi-a fost de mare ajutor! :)
Nu ai pentru ce daca mai ai nevoie de ceva ma poti intreba :*!