Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-03T08:41:14+03:00
                                                   casuta fermecataCasuta fermecata despre care am citit eu era im  ijlocul padurii era atit de minunata avea gardul din ciocolata, ear casa era din inghetata se spune ca acolo traeste o batrinica buna la suflet care a  construit aceasta  casuta shi mie mia fost foarte interesant sa citesk aceasta carete am oferito shi prietenilor sa o citeasca 
DACA TEAM AJUTAT MARCHEAZA TE ROG DREP CEL MAI BUN RASPUNS CONTEZ PE TINE

5 3 5
  • Utilizator Brainly
2014-05-03T12:44:17+03:00
Casuta fermecata se afla la marginea paduri inre copacii cei inalti si infrunziti.Se zice ca acolo traieste o batrnica cu fata ei in care nu exista zi sa nu se duca in padure sa culeaga cele mai bune fructe,pentu a prepara cele mai bune placinte si prajituri.batranica a vea o fata ca o printesa care o ajuta la tote treburile casnice.casa era mica dar  inauntru era frumoasa,gardul era mic dar bine ingrijit.casuta fermecata in fiecare an se facea tot mai mare si de veana din turta dulce,iar gardul din fructe  si copaci din ciocolata.
MARCHEAZA  CEL MAI BUN RASPUNS.MULTUMESC :*

4 4 4