Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-02T22:25:36+03:00
Ma=x+y+z/3=2.4
ma=x+y/2=3.15
x=2y
2y+y/2=3.15
3y=3.15*2
3y=6.3
y=6.3/3
y=2.1⇒x=2*2.1=4.2

4.2+2.1+z/3=2.4
6.3+z=2.4*3
6.3+z=7.2
z=7.2-6.3
z=0.9
2014-05-02T23:26:52+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
\dfrac{a+b+c}{3}=2,4        (1)

\dfrac{a+b}{2}=3,15          (2)

a=2b                                                  (3)

Inlocuind (3) in (2) obtinem:

3b=3,14·2⇒b=6,3/3=2,1

Din (3) avem:

a=4,2

Din (1) avem:

4,2+2,1+c=3·2,4⇒c=7,2-4,2-2,1=0,9