Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-05-02T22:03:59+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
7/10 si 45/10 :) :) :) ): ): ): ): ): 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-02T22:04:28+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
0,7=7 supra 10
4,5=45 supra 10
Practic se scrie sus tot numarul fara virgula si jos cifra unu urmata de atatia de 0 cate cifre avem dupa virgula
0,7=7/10
Si....45/10=9/2
4,5 = 45/10 si se simplifica prin 5 si este = 9/2
Multumesc!Tuturor