Cat e lungimea ipotenuzei intr-un triunghi dreptunghic daca lungimile catetelor sunt de 17 cm si 25 cm?

2
si apoi calculezi : IP ^2 =914si aplici radical din 914
Multumesc :D
folosind teoarema lui pitagora
AB2=AC2+BC2
SI inlocuieste in loc de cifre

Răspunsuri

2014-05-02T21:25:30+03:00
Conform th pitagora 
ipotenuza la putterea doua este egal cu suma patratelor catetelor adica 17^2 * 25^2=radical din914


Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-02T21:26:20+03:00
Ip²= c1² + c2²
 ip² = 17² + 25²
ip²= 289 + 625 
ip² = 914 
ip = √914  
 ** incearca sa scoti factori de sub radical , asta daca merge ..daca nu .. lasa-l asa .
3 5 3