Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-20T19:45:52+02:00
                                             Buna ziua Domnule Director ,
Clasa a .... .... [ clasa si  litera] doresc sa va invite la expozitia de desene pe baza temei S.F pentru cercul de pictura.Am fi foarte bucuresti daca ati venii !
                                                                                                         Va dorim o zi buna !
                                                                                                                      
2 3 2
2014-01-20T19:46:31+02:00
                                       D-le Director,
Colectivul clasei ... va invita sa participati la inaugurarea expozitiei de desen pe teme S.F., a cercului de pictura , luni la ora 10:00 in Sala de Festivitati.

3 4 3