Comentariul a fost şters
Oul. Pentru ca din ou s-a nascut gaina .
Oul
oul, pentru ca din ou aiesit puiul, iar cand s-a facut mare a devenit gaina!!!!!!
Oul,deoarece si dinozaurii faceau oua+cum a spus si "Marelealcator" din ou a iesit puiul, iar cand s-a facut mare a devenit gaina!Asta explica totul.

Răspunsuri

2014-01-20T19:41:24+02:00
Gaina,pentru ca cineva a avut nevoie sa stea pe ou :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-20T19:41:26+02:00
Gaina deoarece oul nu ar fi existat, iar gaina a fost facuta de Dumnezeu, nu oul.
1 5 1