Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-05-02T17:26:09+03:00
FIIND O TARA IN CARE 60 LA SUTA SE AFLA DESERT NEFIIND APA POTABILĂ statul australian a emis o limita de consum a apei pt a nu trebui sa exporte apa potabila.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-03T00:32:56+03:00
Completare:

Australia are multe bazine subterane cu apa potabila (19) care in mod normal ar fi trebuit sa asigure necesarul zilnic al populatiei. Insa, de cativa ani aceasta apa a inceput sa se evapore, spre ingrijorarea guvernului. Se presupune ca acest lucru se intampla datorita forajelor multiple ce s-au facut in ultimii ani pentru a scoate apa. 
4 4 4