Răspunsuri

2014-05-02T16:55:14+03:00
Crampeie=fragment,fractiune,portiune,frantura
aprig=luminos
cu ochii plansi=suparat,sufletist,durere
cu orice pret=exact
nu face truda=necazuri
moarta de oboseala=plictisita,obosita,lenesa
9 3 9
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-02T17:04:11+03:00
Aprig-infocat
cu ochii plansi-cu ochii in lacrimi
cu orice pret-cu orice scop
nu face truda-nu se osteneste
moarta de oboseala-franta
13 4 13