Ajutati-ma! va rog !!!scrie enunturi cu intejectii care sa exprime:
a)mirare
b)durere
c) incantare
d)regretul
e)veselia,rasul
f)indemnul de a privi
g)indemnul de a merge impreuna
h)adresarea catre un prieten
i)un sunet produs de un animal domestic
j)un zgomot produs de un obiect
multumesc:********

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-02T16:55:10+03:00
Vai dar nu stiam ca vi.2) au! asta a durut.3)vai ce minunata e rochia.4)imi pare atat de rau ca am intarziat5) opreste-te am sa mor de ras6)uite ce culoare frumoasa are cerul7)hai sa plecam acasa amandoi.*8) amice hai repede9)miau facea pisicuta mea draga 10)boc,boc batea cineva la usa.
2014-05-02T16:58:20+03:00
A) Wow ce frumoasa esti!
b) Ah m-am lovit!
c) Iee o sa vina!
d) Off m-am suparat!
e) Hihi ce bine!
f) Hei uite!
g) Hai cu mine!
h) Vin-o mai repede!
i) Bee! -se auzi de afara-
j) Cioc-cioc! -se auzi in usa- 

Sper ca te-am ajutat!

1 5 1