Intr'o zi cu soare un elev se deplasează pe o stradă astfel incât umbra i se află in spate.Unde i se află umbra după ce elevul isi schimbă directia miscării,cotind spre dreapta pe o stradă perpendiculară ?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-02T16:47:09+03:00
Umbra se va afla in stanga elevului facand un unghi de 60 cu linia intrerupta de pe mijlocul strazii
4 4 4
2014-05-02T16:47:42+03:00
Umbra elevului se va afla in dreapta acestuia.

Sper ca te-am ajutat!
care este dreapta in stinga sau dreapta?
soarele il va lumina din partea dreapta dar umbra va cadea in partea stanga
Daca umbra elevului e in spate inseamna ca soarele il lumineaza din fata. Daca coteste la dreapta inseamna ca il va lumina din stanga deci umbra va cadea in partea dreapta.
Asta este si parerea mea!