Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-02T16:35:40+03:00
ΔABC, mas<A=90
cos<B=45= √2/2
cos<B=AB/BC        √2/2= 6/BC    ⇒BC=2*6/√2= 12/√2  rationalizam

BC=12√2/2=  6√2
AC²=BC²-AB²=(6√2)²-6²=72-36=36  ⇒AC=6
P=6+6+6√2=12+6√2


2 5 2
2014-05-02T16:40:47+03:00
AB=AC=6
Prin Teorema lui Pitagora=> BC la a 2.a=AB la a2.a +AC  la a2.a
                                                         =36+36=72
                                         BC=radical din 72=6 radical din 2
=> P  ABC =6+6+6radical din 2
                 =12+6radical din 2
                 =6(2 + radical din 2)
sper ca e ok :)