Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-02T15:41:36+03:00


aceasta sintagma sugereaza faptul ca atunci când ajungi la greu si vezi ca strainul nu te ajuta incepi sa realizezi ca esti singur in lumea asta mare.

abia atunci ajungi un om in sensul adevarat al cuvântului.

2 5 2
2014-05-02T16:01:59+03:00
Cand ajungi printre straini si vezi ca esti singur  si vezi ca nimeni nu te ajuta si realizezi ca esti singur atunci devii om cu adevarat
1 5 1