Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-02T15:28:49+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Profesorul de limba romana.
Imi place mult limba romana,este materia mea preferata.In clasele primare nu imi placea , insa acum , avem un profesor care ne explica atat de bine , incat am ajuns sa iubesc ora de limba romana. ♥ Profesorul ne explica cuvant cu cuvant, chiar daca trebuie sa explice a 2-a oara pentru cei mai putin interesati de aceasta materie.Inteleg fiecare lectie in parte,iar cand nu reusesc , il intreb pe profesor . Il consider un model,deoarece este un profesor bun . In unele cazuri este sever,deorece altfel uni copii si-o iau in cap si isi bat joc de ora.Il admir mult si cred ca nu a ajuns profesor degeaba, chiar iubeste copiii , din cate stiu eu.
Este modelul meu!

Stiu ca nu sunt peste 10 randuri,insa cand scrii in caiet o sa fie mai lung. :*

76 4 76
2014-05-02T15:34:00+03:00
   profesorul pe care il admir
Profesorul pe care il admir este Domnul de fizica.Deoarece este un om de treaba,cumsecade,amuzant si cateodata enervant.Dar il admir din punctul meu de vedere fiindca este foate bun si ne lasam sa invatam chiar daca vrea sa ne asculte si noi nu am invatat ne lasa sa mai invatam pentru 10 puncte ne da nota 10 la fiecare elev,explica foarte bine ectiile daca nu le-am inteles si ne lasa sa ne relaxam daca am scrris mult si ma bucur foarte tare ca nu tipa in clasa si nu bate vreun elev Din aceste cauze il admir.
34 3 34
nustiu dece mia aparut de doua ori dar sper ca te-am ajutat!
mi-a*