La o florarie sunt 57 de garoafe.se pot face numai buchete a cate 5 sau numai buchete a cate 9 garoafe.care dintre buchete este mai convenabil sa se faca astfel inca sa ramana cat mai putine garoafe nefolosite?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-20T19:30:01+02:00
Cate 5 pentru ca o sa ramana 2.De ce? 5x11 = 55  si o sa ramana 2 :)
3 3 3
2014-01-20T19:31:04+02:00
57:5=11,...
57:9=6,...
deci cel mai bine e sa se combine cu 9


2 4 2