Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-02T14:46:08+03:00
Cristofor Columb a fost unul dintre cei mai mari calatori , fiind unul italiano - spaniol.
El a navigat spre Oceanul Atlantic intr-o calatorie spre Asia , dar si-a castigat reputatia cand a descoperit un continent nou, America.

Date despre Cristofor Columb :
- s-a nascut in anul 1451 la Genova , Italia ;
- a decedat in 20 mai 1506 , la Valladolid , Spania ;
- sotia lui a fost Filipa Moniz Perestrello ( a fost casatorit in anul 1479  ) ;
- copii lui au fost : Diego Columb , Ferdinand Columb ;
- fratii si surorile lui au fost : Bartolemeu Columb , Giovanni Pellegrino Columb , Bianchinneta Clumb ,Giacomo Columb .



Sper ca ti-am fost de ajutor ! :-)
Calatorul care a descoperit America.
cristofor columb a fost un calator italian care a descoperit America
calatorul care a descoperit america!
calatorul care a descoperit america!
2014-05-02T14:54:42+03:00

cristofor columb a fost un navigator italiano-spaniol.