Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-02T14:23:21+03:00
La N=cine?(subiect)
si la nume predicativ(cum?) -este frumoasa
CCL-unde\?
CCT-cand?
CCM=cum
at. subst.=care?
cd-pe cine,ce?
ci-la cine,la ce? ptr cine,pt ce? de la cine, de la ce??.....

cine\/
thanks
welcome :)
genituvul ce intrebare mai are?
(a, al, ai, ale) cui?
2014-05-02T14:45:19+03:00
N = Cine?  (Subiect)
Ac=  pe cine/ce (complement direct) .. La cine/ la ce; cu cine/cu ce; despre cine/despre ce; (complement indirect)
CCL= Unde?
CCT= Cand?
CCM= Cum?