Andrei si Calin au 240 de timbre.Calin are de trei ori mai multe timbre decat Andrei.
Cate timbre are fiecare copil?

2
A-Andrei; C-Calin ;C=3*A si avem C+A=240= A+3*A=240 , atunci 4*A= 240 ; A=240:4=60 si C = 3*60=180

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-02T14:09:22+03:00
A.I_____I
C.I_____I_____I_____I

 Suma este 240 . Aflam o parte sau un segment :
 240:4=60 timbre ( Andrei )
 60x3=180 timbre ( Calin )

Verificare : 180+60=240
=================================================================

A+C=240
C=3A
A+3A=240
4A=240
A=60
C=3x60
C=180



1 5 1
2014-05-02T14:13:50+03:00
Andrei -(faci un segment)                  total:20 timbre                                                                            Calin-(faci trei segmente egale)                                                                                                 Rezolvare:                                                                                     In total sunt 4 segmente      1)240:4=60(timbre)-Andrei       2)60·3=180(timbre)-Calin