Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-02T13:51:02+03:00
Poti sa-ti cumperi creme de gomaj speciale pentru fata si sa te masezi usor pe nas sau poti sa-ti faci scrub din malai cu miere
am o crema de gomaj cu galbenele si ma dau o data pe saptmana,ma dau de mult timp si nu vad rezultate
incearca altceva sau da-te de 2 ori sau de 3 ori
ok,oricum mersi :)
2014-05-02T13:51:27+03:00
Poti sa iti faci bai de abur o data pe saptamana sau mai des.Stai cu nasul in aburi timp de 15 minute. (aproximativ)