VA rog sa ma ajutati cu o cerinta pentru fratele meu (este in clasa a 2-a)
Continua dialogul cu 2-3 replici(5-6 randuri) .Foloseste cuvinte care contin litera "m" inainte de "b" sau "p":

Doua zane stau de vorba.Zambitoarea se lauda mereu:
-Eu sunt mereu vesela si imbujorata! Imprastii in jurul meu numai fericire!
-

2
Comentariul a fost şters
ce simulare?
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-02T13:02:45+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
-Eu sunt zana cea mai iubita de imparat, impodobesc intregul regat.
-Eu mereu am improvizat si pe la toate curtile imparatesti am umblat,zana primaverii sunt cea mai iubita de imparat.
Lipsa de inspiratie,dar are cuvinte de alea :D daca mai ai nevoie cauta pe net cuvinte de genu :D
Nu am inteles numai primele 2 litere deci :-? Cu placere;))
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
2014-05-02T13:05:14+03:00
AM MERS LA MARE.SI AM FACUT BAIE.SI AM STAT LA PLAJA
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
eu iti multumesc
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters