Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-02T12:39:30+03:00


era o zi racoroasa de primavara.

cerul era plumburiu iar din cer se desprindeau stropii reci de ploaie.

ziua era trista datorita ploii care nu se mai oprea.

dimineata ploua la fel si in fiecare zi.

zilele ploioase erau tare triste si ne transmiteau si noua o stare de melancolie.

cerul plangea cu stropi mari si reci ,iar pamantul era plin de apa.

pe parcursul zilei frigul inceppea sa isi simta prezenta.

vantul adia printre crengile amortite si ude de ploaie.

dupa multe zile ploaia ainetat si pe cer a rasarit curcubeul.


55 4 55
  • Utilizator Brainly
2014-05-02T13:10:18+03:00
In opinia mea , o zi ploioasa e o zi pierduta . Cand ma gandesc ca as putea iesi in oras daca nu ar fi vremea mohorata ... Cand ma gandesc ca m-as putea juca cu mingea . Cand ma gandesc ca n-ar mai trebui sa-mi pun pelerina aia ciudata ca sa nu ma ploua , cand ma gandesc ca nu m-ar mai enerva "trop ,trop ,trop si pic ,pic ,pic" daca nu ploua asa abundent . Cand ma gandesc ca as fi afara in loc sa stau la calculator sa scriu compuneri online ... Toate acestea daca nu era ploaia , care ne face sila tuturor .
Poate mai adaugi si tu ... nu mai am nicio idee ...




23 3 23