Răspunsuri

2014-05-02T12:20:35+03:00
Iar vine ninsoarea? I-ar placea sa mearga la munte.
Vii in seara asta la concert? Tare vi-i draga fata aceasta.
Cei cu nota 10 sunt destepti. Ce-i frumos,este trecator.
Pe cer sunt mii de stele. Fata aceea mi-i tare simpatica.
12 4 12
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-02T12:33:12+03:00
M-am intalnit iar cu prietenii mei.       Mamei i-ar placea sa canti la ziua ei.    Sa vii in parc maine la ora saisprezece.   Cumpara trandafirii si vi-i trimite acasa.  Suntem cei mai buni la fotbal.     Ce-i frumos imi place.     Mii de fluturi zboara din floare in floare.  Mi-i sete si merg sa imi cumpar un suc.
15 4 15