Ma puteti ajuta si pe mine la urmatoarea tema, am tradus pe translator, dar nu inteleg ce trebuie facut.

En France, on prend le petit déjeuner entre 7h et 9h; on déjeune entre 12j et 14h; on dîne entre 19h et 20h. Et toi? À quelle heure prends tu le petit déjeuner? Le déjeuner? Le dîner? Qu'est-ce que tu prends à chaque repas? Ecris ta reponse sur une feuille de papier. Compare-la a celle de ton voisin / ta voisine. Est-ce que vous déjeunez à la même heure? Aimez-vous les mêmes plats?

Si daca imi puteti face voi si in romana si in franceza, dar nu pe translator (aceasta tema).

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-02T11:10:03+03:00
In Franta,oamenii iau micul dejun intre ora 7 si 9;iau dejunul intre orele 12 si 14; iau cina intre orele 19 si 20.Dar tu?La ce ora iei micul dejun?Dar dejunul?Dar cina?Ce mananci la fiecare masa?Scrie-ti raspunsul pe o foaie de hartie.Compara-l cu cel al colegului de banca.Voi mancati la aceeasi ora?Iubiti aceleasi mancaruri?
3 5 3
2014-05-02T12:19:40+03:00
In Franta, se ia micul dejun intre orele 7 si 9; pranzul intre orele 12 si 14; si cina intre orele 19 si 20. Si tu?La ce ora iei micul dejun? Pranzul? Cina? Ce mananci la aceste mese? Scrie raspunsul tau pe o foaie. Comapara-l cu al veciunului tau / vecinei tale.Voi mancati la aceleasi ore? Ce va place cel mai mult sa mancati?
2 5 2