Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-02T10:50:24+03:00
2014-05-02T10:58:47+03:00
A)  (x+1)^{2}  (x+2)^{2} + (x-3)^{2} =
 x^{2} +2x+1- x^{2} +2·2x+ 2^{2} + x^{2} -3·2x+ 3^{2} ( x^{2} si - x^{2} se simplifica ; 2x, 4x si -6x se simplifica si ei )
= 1+4+9 = 14 :)
b)  (3a-2)^{2} - (3a+2)^{2} =
 (3a)^{2} -3·2·(-2)a+ 2^{2} - (3a)^{2} +3·2·2a+ 2^{2} ((3a)^{2} si - (3a)^{2} se simplifica)
= 12a + 12a +4+4
= 24a+8