Răspunsuri

2014-05-02T10:48:10+03:00
Aplicam formula concentratiei: c= \frac{md}{ms} *100
=>8=md*100/4250 => md=340 g AgNO3
numarul de moli= \frac{m}{M} ,M=masa moleculara AgNO3=170 g
nr moli=340/170=2 moli AgNO3
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-02T11:26:34+03:00
C%=md/ms * 100=>md=ms*c/100=8*4250/100=340 g AgNO3
masa molara AgNO3=A argint + A azot + 3*A oxigen = 108+14+3*16=170 g/mol
nr moli=masa AgNO3/masa molara AgNO3 = 340/170 = 2 moli AgNO3

Indicatii:aplici formula concentratiei,scoti masa dizolvata de AgNO3,calculezi masa molara a azotatului,aplici formula nr de moli si afli nr de moli cautat
1 5 1