1.
a) 3x²-sx²+x²= ?
b) Probabilitatea ca la aruncarea unui zar sa iasa fata cu asse puncte este....?

2.
a) Solutia negativa a ecuatiei x²-4=0 este...?
b)Cel mai mare numar intreg care este solutie a inecuatiei 3x+1<7

3.
a)Calculand sin30grade+cos60grade obtinem..
b)Aria triunghiului echilateral cu latura de 10 cm este egala cu....cm²

2

Răspunsuri

2014-05-02T10:13:22+03:00
1.b)1/6
2. a)-2
   b)2
3.a)2/2=1
b)10radical din 3/4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-02T11:09:02+03:00
1 a)2x²-sx²=x²(2-s)
b)probabilitatea=nr cazurilor favorabile/nr cazurilor posibile
p=1/6

2)a) (x-2)(x+2)=0
x-2=0  x+2=0
x=2    x=-2    solutia negativa=-2

b)3x<7-1
3x<6
x<3  cea mai mare soluite=2

3a) sin30= √1/2=1/2
cos60=√1/2=1/2
1/2+1/2= 2/2=1

b)A=l²√3/4=  10²√3/4=  100√3/4=  25√3
1 5 1