Trebuie sa invat ptr. la geografie tot caietul =))))...Si nu prea am timp pana miercuri...puteti sa-mi dati un sfat...ce sa fac sa invat mai repede dar nu mecanic...sa tin minte ptr. toata viata ;))

2
Ce este cel mai important si ce stii iti intra in minte
Da..sau citeste fiecare idee de mai multe ori si spuneo in gand
Poti sa incerci sa inveti logic. Seara chear daca iesti obosit incearca sa inveti putin iar dimineata daca o sa inveti o sa tii minte mult mai bine. incearca sa nu fie zgomot unde inveti si sa ai ceva vrede ca de exemplu o fata de masa.
Pai invata si tu cu ajutorul unor concepte, a unor cuvinte cheie si pe urma le inveti in ordinea prioritatilor si ar mai fi sa inveti dimineata.
Eu la geografie invat cu harta in fata .. invat logic :)
Eu invat seara putin .. si cateodata dimineata ca se spune ca ai mintea limpede :-?

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-20T19:05:03+02:00
Si eu am aceasi problema.Si eu am miercuri geografie.Incearca sa scoti ideile principale.Succes!
Ia MemoPlus. :))
@Sebastian30 ..?
Nu știi ce e MemoPlus? Este o pastilă care te ajută să memorezi mai bine și îți da energie. Are efect mai bun daca îl iei cu Vitamina C. Serios.
@Sebastian30 ..Da ok
ms
2014-01-20T19:05:08+02:00
N-ai ce sa faci,trebuie sa inveti...incearca sa iti faci alt program , sa  te incadrezi in timp.Mult succes !
Vream sa spun de ideile principale crezand ca le preda ca noua (din carte ) iar in carte sunt definiti mari cu multe exemple si vream sa ii spun lui @AlexxaSmile sa scoata ideeile principale.
:)
Profesorii care zic sa iti faci tu conspectul sunt cei mai prosti,ei trebuie sa explice la copil ..mna in fine oricum am depasit subiectul :D
pana saptamana viitoare ai timp suficient sa inveti harta, asta este singurul efort pe care trebuie sa il depui. Incearca sa inveti in timpul zilei cand esti foarte odihnita. Sa speram ca ai o memorie vizuala foarte buna... astfel, vei reusi sa inveti harta, iar restul va fi foarte usor. Clima, resursele, vegetatia... ti le poti da seama in functie de cum este situata o animita tara sau o anumita regiune. in functie de pozitia acesteia pe glob.
Eu nu am cu harta eu am cu ecuator,planete etc...Nu ma uit pe harta sa vad planetele =]]]]]]]]