Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-01T23:24:43+03:00
Nu am fost noi de acord ca o sa ma lasi sa-ti vad  semnul din nastere  prima ?
Nu suntem de acord ai lasă-mă să văd semn din nastere prima ta?
Nu suntem de acord ai lasă-mă să văd semn din nastere prima ta etc
2014-05-01T23:26:31+03:00
nu am fost noide acord ca o sa ma lasi sati vad  semnul din nastere prima???
1 5 1