Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-01T21:47:46+03:00
(a+a+1+a+2+a+3+a+4+a+5+a+6+a+7+a+8+a+9)/10=17,5
10a+45=17,5*10
10a+45=175
10a=175-45
10a=130
a=13
a+1=14
a+2=15
a+3=16
a+4=17
a+5=18
a+6=19
a+7=20
a+8=21
a+9=22
cel mai mare nr este a+9=22
4 4 4
2014-05-01T21:51:28+03:00
Primul nr x ,x+1,x+2...................x+9
( x+x+1+x+2+....................+x+9)/10=17,5
10x+45=175
10x=130
x=13 
cel mai mare nr x+9=13+9=22
1 5 1