I.exercitii:
FISA DE LECTURA (LA SCALDAT SI LA CIRESE)
1.AUTTORUL:...............
2.LOCUL SI TIMPUL DESFASURARII:...............
3PERSONAJE:...................
4.PRINCIPALELE EVENIMENTE:..............
5.CE TE-A IMPRESIONAL?ARGUMENTEAZA!..................
6.CE AI INVATAT DIN ACEASTA INTAMPLARE?...............
II.EXPRESII(IMPLICAREA AUTORULUI (PERS.I))PTR. AMANDOUA LECTURI!
III.5 REGIONALISME(PTR. AMANDOUA LECTURI)!!
REZOLVATI CE PUTETI!!!:****

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-01T21:17:10+03:00
1. Ion Creanga
2.In satul Humulesti , intr-o vara
3.La scaldat: Nica, Mama lui
La cires: matusa Marioara, Nica, mama lui, tatal lui
4.La scaldat: Nica trebuia sa aiba grija de fratele sau, iar el nu a ascultat, fugind la scaldat.
La cires: Lui Nica i se facu pofta de cirese si a fugit de acasa la matusa Marioara ,cerandu-l pe Ion la scaldat. Din fericire nu era acasa si s-a catarat in cires, furand.
5.Aici spui tu
6.Din aceasta intamplare putem invata ca trebuie sa ne iubim si asculta familia!
II. Nu stiu
III. Nu stiu
SPER CA TE-AM AJUTAT!
  • Utilizator Brainly
2014-05-01T21:37:17+03:00
1) Ion Creanga
2) In Humulesti
3) Nica mama lui, tata lui, matusa Mioara,
4) Cand acesta a furat cirese si cand nu a ascultat si s-a dus la scaldat
5) Asta depinde de tine, tie ce ti-a placut
6)  sa ascultam
7) Trebuie sa am textul in fata
8) Trebuie sa am textul in fata

Bafta!!!
2 5 2